دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چراغ‌های بی‌فروغ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چراغ‌های بی‌فروغ

کتاب صوتی چراغ‌های بی‌فروغ اثر شروود اندرسن داستان پسری به نام ماری است که به پدرش می‌گوید به کلیسا می‌رود اما قصد ندارد به آنجا برود، در واقع او سردرگم است و نمی‌داند که چه می‌خواهد...

شروود اندرسن (Sherwood Anderson) از نویسندگان برجسته آمریکایی است. وی از نویسندگان عصر طلایی داستان کوتاه در آمریکا به شمار می‌رود. وی را پدر داستان‌نویسی مدرن آمریکا می‌دانند. داستان‌های اندرسون روایت زندگی طبقه متوسط جامعه آمریکا و به ویژه آدم‌های حاشیه اجتماع است. آدم‌هایی محروم و ناکام که گزیری جز تنهایی و خیال‌بافی ندارند.

اندرسن به تدریج و در حوالی سال ۱۹۱۳ به ادبیات روی آورد. وی از جمله نویسندگانی بود که نخستین توفیق ادبی‌اش را در میانسالی به دست آورد. اندرسن در طی عمر خود هفت رمان و چندین داستان کوتاه از جمله «من احمق»، «نمی‌فهمم چرا» و «مرگ در جنگل» نوشت.

در قسمتی از کتاب صوتی چراغ‌های بی‌فروغ می‌شنویم:

همان‌طور که به آرامی قدم برمی‌داشت با خود می‌گفت: قدم میزنم و فکر می‌کنم.
ماری دورانی بحرانی را پشت سر می‌گذاشت و می‌بایست به طور جدی به آینده خود می‌اندیشید. این حالت جدی و متفکرانه پس از گفت‌وگوی بعدازظهر روز قبل با پدر در او ایجاد شده بود. پدر تنها در دفتر کار نشسته بود، ماری همان‌طور که دکتر صحبت می‌کرد از پنجره مالک استبل بزرگ خیابان ترمونت را دید که پس از خوردن عصرانه راهی محل کار خود بود.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی چراغ های بی فروغ، داستان کوتاه چراغ های بی فروغ، کتاب گویا چراغ های بی فروغ، دانلود کتاب صوتی چراغ های بی فروغ، Sherwood Anderson، داستان کوتاه صوتی چراغ های بی فروغ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.