دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی شبی خوش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی شبی خوش

کتاب صوتی شبی خوش اثر آلبرتو موراویا درباره‌ی افرادی است که به صورت دسته جمعی برای صرف ناهار به رستوران رفتند.

آلبرتو موراویا (Alberto Moravia) یکی از رمان‌نویسان برجسته ایتالیا در سده بیستم بود. موضوعات آثار او جنسیت، بیگانگی و وجودگرایی بوده و معروف‌ترین اثر او رمان ضد فاشیستی دنباله‌رو است.

در قسمتی از کتاب صوتی شبی خوش می‌شنویم:

جمعا شش نفر بودیم دو زن و چهار مرد، اولین اشتباهمان این بود که به سیلیو گفتیم بیاید چون بخاطره زخم معده‌اش عصبی مجاز است و سر هیچ و پوچ داغ می‌کند، دومین اشتباه انتخاب رستوران بود که به پیشنهاد آمیلکاره به آنجا رفتیم، همه مهمان او بودیم، و او نمی‌خواست زیاد تو خرج بیافتند، اصرار کرد که به رستورانی در میدان راه آهن برویم که او می‌شناخت، میگفت صاحب رستوران رفیقش است و غذای خوبی دارد و به ما هم تخفیف می‌دهد.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه صوتی شبی خوش، کتاب صوتی شبی خوش، کتاب گویا شبی خوش، دانلود کتاب صوتی شبی خوش، داستان کوتاه شبی خوش، Alberto Moravia،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.