دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چرا مردها... چرا زن‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چرا مردها... چرا زن‌ها

کتاب صوتی «چرا مردها... چرا زن‌ها» نوشته آلن پیز، نویسنده استرالیایی کتاب‌های حوزه موفقیت در روابط، و باربارا پیز، نویسنده کتاب‎هایی در حوزه ارتباط موثر، است.

در کتاب صوتی «چرا مردها... چرا زن‌ها»، که بر تفاوت میان این دو گونه بنا شده، اصول زندگی مشترک و شیرین ارائه می‌شود و نویسندگان گاه با زبان طنز، اطلاعات علمی فراوانی بیان می‌کنند.

کتاب صوتی «چرا مردها... چرا زن‌ها» نه‌ تنها راهنمایی برای بهبود روابط با جنس مخالف است، بلکه کمک می‌کند تا آدمیان خود را بهتر بشناسند و در نتیجه بتوانند زندگی سالم و پر نشاط و متعادلی داشته باشند که حاصل آن برقراری ارتباط پرثمر، لذت‌بخش و رضایت‌آمیز خواهد بود.

به این دو تفاوت نگاه کنید:

زنان، مردان را به بی‌تفاوتی و بی‌توجهی و گوش ‌ندادن و حرف نزدن و عدم اظهار عشق به اندازه کافی، عدم پایبندی به روابط زناشویی و ترجیح روابط جنسی به مسائل عاطفی متهم می‌کنند.
 مردان زنان را در مورد رانندگی، سر و ته گرفتن نقشه، نداشتن شم جهت‌یابی، زیاد حرف زدن، تعلل در شروع روابط جنسی مورد انتقاد قرار می‌دهند.

در بخشی از کتاب «چرا مردها... چرا زن‌ها» می‌شنویم:

«یکی از کوچک‌ترین تفاوت‌های شناخته‌‌شده بین زنان و مردان در شرایط عصبی، مسئله قطع ارتباط با دنیای اطراف است. مرد تحت فشار عصبی شدید یا در حال یافتن راه‌حل برای یک مسئله جدی، با جهانِ پیرامون به‌کلی قطع ارتباط می‌کند. آن بخش از مغز مرد که احساسات را مهار می‌کند، ارتباطش را با محیط اطراف از دست می‌دهد و در وضعیت حل مسئله قرار می‌گیرد. در نتیجه مرد از حرف زدن امتناع می‌کند. این وضعیت زن را وحشت‌زده می‌کند، زیرا زنان فقط زمانی دچار چنین حالتی می‌شوند که از چیزی آزرده شده، کسی به آنان دروغ گفته یا متهم به انجام کاری شده باشند.

وقتی زنی از چیزی آزرده است، با دنیای اطراف قطع ارتباط می‌کند. مرد فکر می‌کند که زن برای رسیدن به آرامش به زمان نیاز دارد و برای همین به جمع دوستانش می‌پیوندد.

اگر مردی به‌کلی با دنیای اطرافش قطع ارتباط کرد، او را به حال خود رها کنید تا به حال عادی باز گردد.

اگر زنی به‌کلی با دنیای اطرافش قطع ارتباط کرد، باید منتظر طوفانی شدید باشید.»

این کتاب، نگاهی تازه و طنزآمیز به روابط زنان و مردان دارد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی روانشناسی، دانلود کتاب چرا مردها چرا زن ها، کتاب صوتی چرا مردها چرا زن‌ها، کتاب های خانواده و روابط، تحلیل رفتار متقابل،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.