دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زیارت اربعین همراه با ترجمه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زیارت اربعین همراه با ترجمه

کتاب زیارت اربعین، زیارت‌نامه مخصوص امام حسین (ع) در روز اربعین مصادف با روز بیستم صفر است. شیخ طوسی از امام حسن عسکری (ع) روایت کرده نشانه‌های مؤمن پنج چیز است و یکی از آنها زیارت اربعین است.

در آن زمان شیعیان عراق سعی می‌کنند در روز اربعین خود را به کربلا برسانند و در آنجا زیارت اربعین را بخوانند. آنان با پای پیاده از شهرهای خود راهی کربلا می‌شوند و با پیوستن زائران از دیگر کشورها راهپیمایی اربعین را که از بزرگترین اجتماعات در جهان است، برگزار می‌کنند.

اربعین در تداوم واقعه کربلا است؛ از این رو برای پاس داشتن روز عاشورا که از اعظم ایام الله است در روز اربعین عاشقان حسینی با حرکت امام حسین علیه السلام تجدید عهد می‌کنند و این تجدید عهد را در بهترین وجه خود یعنی رفتن به زیارت کربلا ابراز می‌نمایند.

کلمات کلیدی: پیاده روی اربعین، شهادت امام حسین، اربعین، اربعین حسینی، زیارت اربعین، زیارت نامه اربعین، عاشورا، کربلا، امام حسین، قیام امام حسین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.