دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 28

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله الکترونیکی سلامت دکتر کرمانی - شماره 28

شماره بیست و هشتم مجله دکتر کرمانی منتشر شد. در این شماره نیز مانند گذشته، مطالب متنوعی در زمینه لاغری و رژیم‌های غذایی، سلامتی و ورزش، برای شما همراهان عزیز در نظر گرفته‌ایم.

اگر یکی از اعضای خانواده شما هم دانش آموز یا دانشجو باشد یا اعضای خانواده‌تان کارمند باشند با توجه به سپری شدن روزهای تابستانی و کاهش تحرک روزانه ممکن است با معضل چاقی شکمی رو به رو شده باشید.

بنابراین شماره مهرماه مجله سلامت و تغذیه دکتر کرمانی توجه ویژه‌ای به تخت شدن شکم و آب کردن چربی‌های شکم و پهلو داشته است. چـه اضافـه وزنتـان بـالای بازوهـا باشـد چـه در پاییـن تنـه، بـا عقـل جـور در می‌آید کـه ایـن نقـاط را بـا ورزش‌های مخصوص آنها هدف قرار دهید تا بـه الغـر شدنشـان کمـک کنید.

حتماً بـا ایـن حـس آشـنایی دارید تنهـا چنـد سـاعت بعـد از خوردن صبحانه و زمانی که با وعده اصلی بعدی هنوز فاصله زیادی دارید عالئم گرسنگی را در در معده‌تان حس می‌کنید. اگر شکمتان تنها منطقه‌ای است که چربی از آنجا محو نمی‌شود احساس تنهایی نکنید بسـیاری از مـا چنیـن مشـکلی داریـم.

کلمات کلیدی: دانلود مجله سلامتی، دکتر کرمانی، آموزش کم کردن وزن، مجله سلامت، اینفوگرافیک سلامتی، دانلود مقاله سلامتی، تغذیه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.