دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درآمدی بر جامدات الاستیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درآمدی بر جامدات الاستیک

کتاب درآمدی بر جامدات الاستیک اثر کارل تی. هراکویچ مروری کلی بر تعاریف کمیت‌های بنیادین و روش‌های تحلیل به کار رفته در بررسی رفتار الاستیک مواد جامد استفاده شده در اجزای سازه‌ها انجام داده است.

مطالب ارائه شده به محدوده الاستیک خطی رفتار مواد، جایی که رابطه یک به یک میان بار و جابجایی برقرار است. روش‌های بنیادین تحلیل و نتایج نمونه برای سازه‌های ساخته شده از مواد جامد الاستیک که در معرض بارگذاری محوری، خمشی، پیچشی، حرارتی، و فشار درونی قرار گرفته‌اند، ارائه شده است. پایداری میله‌ها، تحلیل ورق‌ها، مفاهیم روش المان محدود، و مکانیک مواد کامپوزیت الیافدار نیز مرور شده است. موضوعات مطرح شده در سطح مقدماتی است و برای دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم پایه مناسب است. این نوشتار می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای برای متخصصین در زمینه‌های مهندسی هوافضا، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و مهندسی عمران محسوب شود. همچنین می‌تواند به عنوان مروری بر این موضوع برای متخصصین سایر زمینه‌های مهندسی و علوم به شمار رود.

برای دوره‌های آموزشی دانشگاهی، این کتاب می‌تواند معادل یک درس یک ساعت در هفته محسوب شود. در نهایت، این کتاب می‌تواند به عنوان مروری مقدماتی برای آموزش در سطوح تحصیلات تکمیلی به کار رود. این کتاب از دیدگاه یک مهندس با بیش از پنجاه سال تجربه و یک استاد رشته‌های مهندسی نگاشته شده است. تمرین‌های سطح مقدماتی و حل آنها نیز ارائه شده است.

کلمات کلیدی: الاستیک چیست، مواد الاستیک، رفتار الاستیک، رفتار الاستیک خطی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.