دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بیست نشانه منافقان در قرآن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بیست نشانه منافقان در قرآن

کتاب بیست نشانه منافقان در قرآن توسط قباد کاکاخانی نوشته شده است. نفاق و دورویی بزرگترین بیماری جامعه بشری بوده و از جمله موضوعاتی است که سعادت و شقاوت انسان، در دنیا و آخرت با آن گره خورده است. ما امروز به‌روشنی شاهد این واقعیت تلخ هستیم که بدلیل دور شدن مردم از فرامین و قوانین الهی و ضعیف شدن تقوای الهی در دل‌ها، بیماری نفاق در جامعه شیوع بسیار وسیعی پیدا کرد ه است و تمام لایه‌های جامعه را دچار و درمانده نموده است. این بدان دلیل است که نفاق تنها یک مرض عادی نیست، بلکه شامل مجموعه‌ای از امراض روحی فراگیر است.

مهمترین راه درمان این بیماری، شناخت درست و صحیح علائم و نشانه‌های آن و به‌ دنبال آن، پرهیز و مبارزه با آن نشانه هاست.  شناخت علایم و نشانه‌های این بیماری برای تمامی انسان‌ها ضروری می‌باشد، به طریق اولی، برای یک مسلمان ضروری‌تر و واجب‌تر است. ما در این نوشتار به معرفی و بیان 20 نشانه مهم نفاق و دورویی که در قرآن کریم به آن‌ها اشاره شده است، می‌پردازیم.

کلمات کلیدی: علوم قرآنی، قرآن شناسی، نفاق در قرآن، نفاق و دورویی، منافق در جامعه، منافقین در قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.