دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بزرگترین آفت کار تیمی در ایران

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بزرگترین آفت کار تیمی در ایران

کتاب بزرگترین آفت کار تیمی در ایران نوشته رسول جمالی به بررسی دلایل شکست کارهای تیمی و ریشه‌یابی علت آن پرداخته است. بحثی که در این نوشته پیگیری می‌کنیم تنها پاسخی به یک پرسش است: چرا در ایران اغلب کار‌های تیمی به شکست می‌انجامد؟

در این نوشته بنا نداریم کار گروهی یا چگونگی تشکیل گروه و حتی چگونگی ایجاد کار تیمی موفق را آموزش دهیم. چرا که فکر می‌کنم در این موارد بسیار بحث شده و منابع مختلفی چه خارجی و چه داخلی بسیاری به چاپ رسیده و حتی بسیاری از افراد با ادعای اینکه در این گونه امور به درجه استادی رسیده‌اند به آموزش و اجرای آن مشغول هستند.

در این نوشته سعی شده به طور خلاصه ابتدا به تعریف سازمان سپس ارائه تعریفی تیم و گروه و با بررسی تفاوت این دو تعریف، به تبیین و تعریف کار گروهی و کار تیمی بپردازیم و در نهایت بررسی چرایی شکست کار تیمی را در ایران اشاره کنیم.

کلمات کلیدی: دشمن کار تیمی، آفت کار تیمی، رهبری تیم، کار گروهی، کار تیمی، فعالیت گروهی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.