دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن

کتاب جایگاه تاریخی حادثه‌ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن به قلم اصغر طاهرزاده به تحریر درآمده است. با توجه به این‌که در صحنه‌ی کربلا انوار الهی در آینه‌ی جمال انسان کامل یعنی حضرت سیدالشهداء (ع)، با تمام جلوه‌اش ظهور کرده می‌توان با رویکرد به جامعیت آن حقیقت، بر تک‌تک آن جلوات نظر کرد و راه‌های رجوع به حق و حقیقت را در جلو خود گشوده یافت.

از جمله‌ی این راه و روش‌ها، راه و روش عمل به هنگام است که سخنران تلاش نموده تا آن‌جا که ممکن بوده آن را در اصحاب امام حسین (ع) نشان دهد و راهی را برای حضور به موقع در آینده‌ی تاریخ ما بگشاید و بدین لحاظ ما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این کتاب را منحصر به محرم و جریان کربلا ننمایید.

آن‌چه در این کتاب بر آن تاکید شده معنای جایگاه تاریخی حادثه‌ها است و این‌که چگونه حادثه‌های بزرگ، تاریخ آینده را فتح می‌کنند، و این یکی از نکات حساسی است که ما امروز بدان نیاز داریم تا بدانیم چگونه به انقلاب اسلامی بنگریم و از جایگاه تاریخی آن غفلت نکنیم.

کلمات کلیدی: عاشورا، کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، حماسه عاشورا، وقایع عاشورا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.