دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اخبار کاهنان و داستان جزیره خضراء

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اخبار کاهنان و داستان جزیره خضراء

کتاب اخبار کاهنان و داستان جزیره خضراء بیان داستان جزیره خضراء بصورت کامل همراه با متن و ترجمه جهت آشنائی عاشقان مهدی موعود (ع) هم‌چنین بیان برخی اخبار از کاهنان و بزرگان درخصوص مهدی (ع) می‌باشد و توسط صادق شکاری گردآوری شده است. این کتاب بصورت متن و ترجمه جهت استفاده محققان طراحی شده است.

در قسمتی از کتاب اخبار کاهنان و داستان جزیره خضراء می‌خوانید:

زهری گفت: علی بن الحسین (علیهماالسلام) به من خبر داده که این شخص مهدی از فرزندان فاطمه دختر پیغمبر است.
عبدالملک گفت: شما هر دو دروغ می‌گوئید. این مردی از ماست!!
زهری گفت: من آن را از علی بن الحسین نقل کردم. اگر می‌خواهی از وی جویا شو. مرا نباید نکوهش کرد. اگر دروغ است، او دروغ گفته و اگر آنچه شما می گوئید، درست باشد، دشمن مورد نظر شما را تأیید کرده است.
عبدالملک گفت: من احتیاج به پرسش از اولاد ابو تراب ندارم. ای زهری! آنچه را گفتی مخفی بدار مبادا کسی آن را از تو بشنود. زهری گفت: مطمئن باش به کسی نخواهم گفت!

کلمات کلیدی: امام زمان، حضرت مهدی، مهدویت، جزیره خضراء، جزیره خضراء کجاست، جزیره خضرا با امام زمان، دانلود کتاب جزیره خضرا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.