دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با جوملا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با جوملا

کتاب آشنایی با جوملا نوشته عادل سیدی و مهدی سنجه ونلی می‌باشد. نخستین ورژن این سیستم مدیریت محتوا که جوملا 1 نام داشت، ورژن گسترده داده شده مامبو بود و در سال 2005 منتشر شد. جوملا در کلمه به معنی همه با هم می‏‌باشد که از زبان سواحلی گرفته شده است. نسخه‏‌های بعد جوملا 1.5، 1.6 ،1.7، 2.5 و 3.5 است.

CMS یا سیستم مدیریت محتوا یک برنامه نرم‌‏افزاری بر روی سرور می‏‌باشد که به مدیر یک سایت اجازه می‌دهد تا محتوای سایت را بدون نیاز به کدنویسی دوباره سایت، تغییر دهد. در اصل طراح اولیه سایت، یک بار سیستم محتوا را طراحی می‏‌نماید و تعدادی قالب آماده برای صفحه‌‏های آن طراحی کرده و آن را روی سایت نصب می‌کند. و در ادامه شما به آسانی می‌توانید صفحه‏‌های دیگری را به آن اضافه یا از ان کم کنید یا حتی می‏‌توانید آن صفحات را ویرایش نمایید.

جوملا یک CMS تحت وب است که مدیریت و منتشر کردن راحت مطلب‌‏ها را امکان پذیر می‌‏کند، ویژگی‏‌های توسعه یافته‏‌ای دارد و با ابزارهایی که دارد امکان گسترش نرم افزار را فراهم می‌‏نماید. با سیستم مدیریت محتوای جوملا می‏‌توانید سایت‏‌ها و سامانه‌‏های تحت وب قوی و با‌ارزشی را درست کنید.

کلمات کلیدی: آموزش جوملا، آموزش سیستم مدیریت محتوای جوملا، آموزش Joomla، طراحی سایت با جوملا، آموزش طراحی سایت با جوملا، آموزش حرفه ای جوملا، ترفندهای جوملا، آموزش cmsسیستم مدیریت محتوا، آموزش نصب جوملا، آموزش نصب سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت محتوا چیست، جوملا فارسی، طراحی سایت با جوملا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.