دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ایکبیری های ترشیده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ایکبیری های ترشیده

کتاب ایکبیری‌های ترشیده نوشته پژمان رضایی از موجوداتی سخن می‌گوید که با آن‌ها زندگی می‌کنیم.

ایکبیری‌های ترشیده موجوداتِ غریبی نیستند. آنان را لحظه لحظه‌ در جانِ جهان‌مان می‌بینیم، حس می‌کنیم. با آن‌ها و برای آن‌ها زندگی می‌کنیم. گوسفندان در مَسلَخ، زیرِ تیغِ سلاخان، جان می‌دهند. پشه‌‌ها سمج و وِزاوِزکنان با خونی که از رگِ ما نوشیده‌اند بر پوستمان به ضربتی پخش می‌شوند. سوسک‌های حمام را دمپایی، موش‌ها را تله‌های بادام‌نشان، سرنوشت‌ند. اما آدمی تا لحظهٔ غایی کنارِ ایکبیری‌هایش بار‌ها و بار‌ها می‌میرد بی‌آنکه زنده شود و این اتفاق هر جایی هر لحظه‌ای خودآگاه یا ناخوآگاه روی می‌دهد. ما مرده می‌میریم بی‌آنکه بدانیم اول بار کِی و کجا مرده‌ایم. پس لااقل یک بار برای همیشه ایکبیری‌های ترشیدهٔ خود را از نزدیک ملاقات کنیم.

کلمات کلیدی: دانلود فیلمنامه ایکبیری های ترشیده، دانلود نمایشنامه جالب، دانلود کتاب ایکبیری های ترشیده، کتاب ایکبیری های ترشیده، دانلود نمایشنامه ایکبیری های ترشیده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.