دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مانتیکور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مانتیکور

کتاب مانتیکور نوشته‌ی مهدیه کوه جانی، ماجرای پسری به نام پوریا را به تصویر می‌کشد که تنها فردی است که از آتش‌سوزی یک کشتی زنده می‌ماند و بعد از رسیدن به خشکی از قلعه‌ای مخوف در کنار یک قبرستان سر در می‌آورد.

پسری به نام پوریا که تنها بازمانده آتش سوزی عظیم کشتی بود در ساختمانی مخوف در خشکی، با فردی آشنا می‌شود که به او پیشنهاد چیزی را می‌دهد که در عوضش پوریا به قدرت، عمر طولانی و فراموش کردن خاطرات تلخ آتش سوزی برسد. وقتی پوریا قبول می‌کند ناخواسته و ندانسته توسط مانتیکور (حیوانی که دم عقرب، بدن شیر و سری انسان مانند دارد) نیش می‌خورد و ناخواسته برده‌ی او می‌شود که باید برای زنده ماندش آدم‌ها (مردها) را بخورد...

در بخشی از کتاب مانتیکور می‌خوانیم:

باران شدیدی می‌بارد و هوا مه آلود شده است پوریا تقریبأ خیس شده است از سرما به خود می‌لرزد و سرعتش را برای پیدا کردن مکانی که در آن جا بماند بیشتر می‌کنند تا اینکه ناگهان در میان مه غلیظی چشمش به یک ساختمان مخوف که مانند قلعه برافراشته بود می‌افتد دوان دوان به سمت آن قلعه می‌رود در میانه راه قبرستانی بزرگ می‌بیند قبرستان در مه کامل قرار گرفته است از قبرستون رد می‌شود به ساختمان می رسد نمایی نزدیک ساختمان دیده می‌شود که در دیوارها نمای ساختمان استخوان‌های بدن انسان آویزان شده است ولی پوریا متوجه آن‌ها نشود پوریا محکم و پشت سر هم در ساختمان را می‌زند چشم‌ها و صورت‌های زیادی از پنجره‌های ساختمان نمایان می‌کنند و حریصانه به پوریا زل می‌زنند اما پوریا بدون این که آن‌ها را ببیند پشت سر هم در میزان پوریا که تقریبا از بودن کسی در ساختمان ناامید شده است عقب می‌کشد.

کلمات کلیدی: فیلمنامه ترسناک، دانلود فیلمنامه ترسناک، دانلود فیلمنامه به زبان فارسی، فیلمنامه، دانلود فیلمنامه pdf، دانلود فیلمنامه، دانلود فیلمنامه فارسی رایگان، دانلود نمونه فیلمنامه pdf، دانلود فیلنامه manticor، دانلود فیلمنامه فیلم pdf، فیلمنامه تخیلی، دانلود فیلمنامه تخیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.