دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش جامع و تصویری cPanel

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش جامع و تصویری cPanel

سی پنل نام کنترل پنل فضای میزبانی است که اگر شما یک هاست سی پنل خریداری کرده باشید، یک دسترسی به حساب سی پنل برای مدیریت امکاناتی که به شما داده شده است خواهد داشت. با وارد شدن به cPanel می توانید هر کاری که برای مدیریت سایت است را انجام دهید. از ساخت حساب ایمیل گرفته تا بارگذاری کردن فایل های مختلف سایت، یا راه اندازی اسکریپت مدیریت سایت و ساخت پایگاه داده، همگی از طریق این کنترل پنل انجام شدنی است.

اما یکی از دغدغه های کسانی که یک کنترل پنل سی پنل برای راه اندازی سایت دارند این است که با ابزارها و قسمت های مختلف cPanel چندان آشنا نیستید. به همین دلیل کمی از آن می ترسند. در این کتاب تمامی بخش های cPanel به طور کامل و به زبان ساده و تصویری ریز به ریز آموزش داده شده است. به طوری که شما با خواندن آن و دنبال کردن آموزش های تصویری آن، به راحتی تمامی جوانب cPanel را به عنوان یک طراح حرفه ای سایت یاد خواهید گرفت.

از ویژگی های متمایز کتاب آموزش جامع cPanel این است که در انتهای هر فصل ویدیوی آموزشی همان قسمت هم تقدیم شما خواهد شد که کامل ترین آموزش cPanel تقدیم شما شود. آموزشی که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. پس اگر آماده ای وارد دنیای حرفه ای طراحی سایت شوید، دانلود این کتاب رایگان آموزشی سی پنل را از دست ندهید.

کلمات کلیدی: آموزش cPanel، نمایندگی هاست cPanel، هاستینگ، کنترل پنل آنلاین cPanel، کنترل پنل فضای میزبانی وب، آموزش سی پنل، مدیریت سی پنل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.