دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان سیاوش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان سیاوش

کتاب رمان سیاوش نوشته‌ی فرزان پارسافرد، روایتی عاشقانه و پر شور از بی‌مهری‌ها، نبرد‌ها، انتقام‌ها، عاشقانه‌ها، خنده‌ها و گریه‌هاست.

مردی از جنس قهرمان‌های بی‌دریغ و آتش‌های شعله‌ور و از تبار افسانه‌ها، به دلایلی به زندان می‌افتد و بعد از شش سال آزاد می‌شود و در راهی قدم می‌گذارد که ماجرا‌های این رمان را به وجود می‌آورد. او در پی انتقام از کسی است که هم خون‌اش است اما دشمن خونی‌اش محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان سیاوش می‌خوانیم:

داشتم با خودم کلنجار می‌رفتم عادت نداشتم مدت زیادی از هفته رو توی خونه بگذرونم. درسم تمام شده بود و فارغ التحصیل شدم، مدتی می‌شد از شرکت بابام بیرون اومده بودم. خودم رو با مرتب کردن قفسات کتابخونه اتاقم سرگرم می‌کردم. یک کتابخونه سه طبقه گوشه اتاقم داشتم و شب‌ها قبل از خواب کتاب می‌خوندم و این عادت هر شبم بود. خانوادم برای چند روز امروز صبح به طرف شمال راه افتادن، من که دل و دماغ رفتن نداشتم تصمیم گرفتم بمونم و از تنهایی استفاده کنم. پنجره اتاقم رو باز کردم تا هوای تازه بیاد یک پارک رو بروی خونمون بود که درختای سبز و چند تا سرسره و تاب داشت که بچه‌ها گاهی از راه مدرسه میومدن و بازی می‌کردن... .

کلمات کلیدی: دانلود رمان ماجراجویی، دانلود کتاب سیاوش، دانلود رمان سیاوش، دانلود رمان درام، داستان و رمان اجتماعی، داستان و رمان غمگین، دانلود pdf رمان سیاوش، دانلود پی دی اف رمان سیاوش، دانلود رایگان رمان سیاوش، دانلود رمان سیاوش، دانلود رمان سیاوش، دانلود رمان سیاوش با لینک مستقیم، دانلود رمان سیاوش برای موبایل، رمان سیاوش، رمان سیاوش، pdf رمان سیاوش کامل، دانلود کتاب سیاوش با لینک مستقیم، دانلود کتاب سیاوش برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.