دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 10 اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 10 اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی به نظر جذاب می رسند. بعد از شروع کسب و کار اینترنتی خیلی از کارآفرینان دچار مشکلات فراوانی می شوند و در کسب و کار خود شکست می خورند و به همین دلیل ۹۰ درصد کسب و کارهای کوچک در کمتر از ۵ سال شکست می خورند. اما بزرگترین اشتباهات کسب وکارهای نوپای اینترنتی چیست؟ چرا کسب و کارهای اینترنتی به بیراهه می روند؟ برای آشنایی با ۱۰ اشتباه بزرگ در راه اندازی کسب و کاره با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی: کسب و کار اینترنتی، کسب و کار از طریق اینترنت، کسب درآمد از طریق اینترنت، فروش اینترنتی، راه اندازی کسب و کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.