دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قرآن هادی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قرآن هادی

کتاب قرآن هادی نوشته‌ی هادی بیگدلی، ترجمه‌ای شیوا و روان از کتاب آسمانی مسلمانان است.

عزیزانی که نوشته‌های هادی بیگدلی را خوانده و یا شنیده‌اند حتماً متوجه شده‌اند که او در هر گذری سعی کرده است از مفاهیم غنی قرآن بهره ببرد. او با راهنمایی‌های اساتید بزرگوارش حضرت علی (ع)، مولانا و سایر عزیزان معاصر به این نتیجه رسیده که در این فرصت کوتاه زندگی، در حد توان در این منبع عظیم معرفتی و شناختی ضمن طلب مستمر هدایت از خدا، باید به جد چنگ زد. 

از این رو به منظور برداشت‌های خاص خودش که به صورت کتاب‌های "سرگذشت بشر"، "آخرین فرستاده"، "قیامت" و اگر خداوند عنایتی فرماید "فقه چوپان"، در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد، روی آورد به گردآوری "قرآن هادی" که در واقع مرجع، پژوهش‌های اوست و انشاالله مورد فایده قرار گیرد. بارزترین و آشکارترین فایده این حرکت آن است که یادآوری مجددی بر اهمیت آن محسوب می‌شود.

کلمات کلیدی: ترجمه قرآن pdf، بهترین ترجمه فارسی قران، دانلود ترجمه فارسی قرآن pdf، قرآن حکیم pdf، دانلود کتاب قرآن، دانلود کتاب قرآن به فارسی، متن ترجمه قرآن، معنی آیات قرآن، ترجمه فارسی قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.