دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم

کتاب رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم داستان پسر جوانی  است که به خاطر کار از امریکا به ایران می‌آید.

او در خلال کار تصمیم می‌گیرد دنبال بهانه‌ای باشد که مادرش را بعد از بیست و پنج سال به ایران بکشاند. بهانه‌ای که هم مربوط به گذشته‌ی مادرش می‌شود و هم عاشق شدن خودش.

در بخشی از کتاب رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم می‌خوانیم:

آش رشته‌ی نذری که آماده می‌شود، نهال و عطا، کاسه‌های تزئین شده با کشک و پیاز داغ و نعنا و سیر داغ را به چند تا از همسایه‌ها می‌دهند.
نازنین، همراه شکوه و بهار، بساط عصرانه را به پیشنهاد هانیه، در همان گلخانه آماده می‌کنند.
امیرعلی، زودتر از بقیه، به بهانه‌ی کمک کردن رفته.
شکوه، با لبخندهای رضایت آمیز، کمکهاش را قبول می‌کند. صداقت و جوابهای به دور از چاپلوسی این مرد جوان، به دلش نشسته.
نامدار، قبل از وارد شدن به گلخانه می‌باصفا که با سه تخت و پشتی و فرش، جایی دنج و باصفاست، گوشه‌ی حیاط، سیگاری روشن می‌کند.
نگاه‌های زیر چشمی و لبخندهای آرام نازنین و امیرعلی، حین رفت و آمد و آماده کردن سفره‌ی عصرانه، مهر اثبات سرانجام داشتن این احساس است.
خود او هم به بهانه‌ی صدا زدن نامدار، به طرفش می‌رود.
- منتظرتون هستیم..
با مکث، لبخند آرامی می‌زند.

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، pdf رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم کامل، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم، دانلود رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم، دانلود رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم، رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم، رمان آینه‌ای در برابر آینه‌ات می‌گذارم، دانلود رمان رایگان، رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.