دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت آفات زراعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت آفات زراعی

با رشد سریع جمعیت جوامع بشری و افزایش تقاضا برای موادغذایی، تحول شگرفی در کشاورزی سنتی ایجاد گردید و کودهای شیمیایی، فراورده‌های هورمونی و سایر عوامل خطرزا برای محیط زیست به صورت کنترل نشده و بی رویه به بخش کشاورزی وارد شدند تا این بخش بتواند به تقاضای رو به رشد موادغذایی پاسخ دهد. اما این افزایش تولید مشکلات زیست محیطی و اجتماعی گوناگونی از جمله نگرانی درخصوص کیفیت مواد غذایی و به خطر افتادن سلامت افراد را به دنبال داشته است. لذا یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان در راستای بهبود کیفیت موادغذایی گام برداشت؛ مدیریت تلفیقی آفات می‌باشد.

مقاله حاضر درصدد است تا به بحث در خصوص مدیریت تلفیقی آفات در راستای بهبود کیفیت موادغذایی بپردازد. برطبق نتایج به دست آمده، در مدیریت تلفیقی آفات از روش‌های زراعی، فیزیکی و مکانیکی، بیولوژیکی برای کنترل آفات به منظور کاهش مصرف سموم و آفت‌کش‌ها استفاده کرده و به روش شیمیایی به عنوان آخرین راهبرد اجرایی با در نظر گرفتن حداقل اثرات سوء برای محیط زیست توجه می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کشاورزی، مهندسی کشاورزی، آفت کش ها، آفات گیاهان، بیماری های گیاهان، آفت های کشاورزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.