دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمیک پسر جهنمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمیک پسر جهنمی

پسر جهنمی یک شخصیت کمیک Dark Horse است که در سال ۱۹۹۳ معرفی شد. از آن روز به بعد در تعداد زیادی مجموعه کمیک و کمیک های تک قسمتی ظاهر شد. در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ دو فیلم بر اساس این شخصیت و با حضور او ساخته شد.

زندگی نامه

پسر جهنمی به عنوان شیطانی به نام اَنِنگ آن راما به عنوان کودکی توسط نیروهای نازی به زمین آورده شد، اما متّحدین جنگ جهانی دوم او را آزاد کردند و او در گروهی به نام دیوان تحقیق و مقابله با درباره ماورا طبیعتِ ایالات متحده (دت‌م‌م) شروع به کار کرد. رفته رفته پسر جهنمی بزرگ‌تر شد و صاحب پوستی قرمز،دم و شاخ (که بعداً آنها را برید) و دست راست سنگی بزرگ شد. با این او قدری خشن و اخمو است، هیچ‌گاه مقاصد شیطانی یک شیطان را نداشته است. او در دت‌م‌م با موجودات عجیب دیگری کار می‌کند. به او مقام “برترین رسیدگی کننده به ماورا طبیعتِ دنیا” داده شده است.

توانایی ها

از توانایی های او می توان قدرت و استقامت فرا انسانی، علم متافیزیک، توانایی فهم زبان جادویی، مقاومت دربرابر آتش و زود درمانی (Healing Factor) را نام برد.

کمیک پسر جهنمی: انسان بودن

داستان این کمیک که توسط کمپانی Dark Horse منتشر شده است درمورد یک ساحره است که با خدمتکار زامبی اش، یک مهمانی مردگان تشکیل می دهد. و پسر جهنمی راجر تلاش می کنند آن ها را به جهنم بازگردانند.

کلمات کلیدی: کمیک تصویری، کمیک پسر جهنمی، دانلود کتاب پسر جهنمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.