دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حصار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حصار

حصار قصه ی سفر پر فراز و نشیب سفر بی برگشت آزادی است. آزادی نه تنها از قیود بیرونی بلکه از زنجیرهایی که خودمان از درون به دل و افکارمان می زنیم. روآن و ژوآن دو مردی هستند که در دشتی ناآشنا و در حالی که حافظه شان به کلی پاک شده است برمی خیزند. به دنبال نشانه ها می روند تا بفمهند کجا هستند و در نهایت بتوانند به دیار خود باز گردند. در میان راه به تعدادی حصار برمی خورند که در هریک معمایی نهفته است. هم زمان با سفر آنها در دشت و سپس کوه صلح، قصه ی جاسوسی روایت می شود که به ساختمان مدیریت مرکزی سیاره ی پیشرفته ی T-13 فرستاده شده تا طبقات را یکی یکی بپیماید و به اتاق فرمان مرکزی برسد و طرحی را به انجام برساند. در این مسیر احساسات از دست رفته ی خود را بازمی یابد و کم کم در ماهیت مأموریت خود تردید می کند. با دختری به نام مونرو همراه می شود. ارتباط آن دو کم کم با روند مآموریت جاسوس (آقای ز) اختلاط می یابد و ماهیت آن را تحت تاثیر قرار میدهد.
این دو قصه در بالاترین نقطه ی سفر، به یک دیگر متصل می شود و قهرمانان داستان مجبور به اتخاذ تصمیمی می شوند؛ تصمیمی که بر زندگی انسان های بیشماری تأثیر می گذارد.

کلمات کلیدی: داستان حصار، دانلود داستان هیجان انگیز، داستان جالب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.