دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هویت و نقش های جنسیتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هویت و نقش های جنسیتی

این کتاب با هدف تبیین ضرورت تفکیک نقش‌های جنسیتی و تبیین رابطه میان نقش جنسیتی و ویژگی‌های تکوینی از یک سو و ضرورت هماهنگی میان هویت جنسی و ویژگی‌های تکوینی زن و مرد از سوی دیگر تدوین و توسط مرکز امور زنان و خانواده نشر شده است.

هویت و نقش‌های جنسیتی اثر حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد، نقش‌های جنسیتی از نگاه اسلام با نگاهی به علوم اجتماعی اثر حجت‌الاسلام بستان و نقش‌های جنسیتی اثر خانم علاسوند مدرس حوزه‌های علمیه برخی از مقالات ارائه شده در کتاب «هویت و نقش‌های جنسیتی» به شمار می‌رود.
محور‌هایی که در این مجموعه کانون اصلی توجه قرار می‌گیرند عبارتند‌از: تفاوت‌های تکوینی زن و مرد و تأثیر آن بر هویت جنسی و نقش‌های جنسیتی، نقاط تمایز دیدگاه اسلامی از دیدگاه‌های رقیب در بحث هویت جنسی و تأثیر آن بر الگوی تقسیم نقش‌ها و دیدگاه اسلام دربارة نقش‌های جنسیتی، خاستگاه آن و آثار رعایت یا عدم رعایت الگوی تفکیک‌ نقش‌های جنسیتی در حوزه‌های مختلف.
این کتاب در پی آن است تا با بررسی پرسش‌های اساسی در موضوع هویت جنسی و نقش‌های جنسیتی که از مهم‌ترین موضوعات حوزۀ مطالعات جنسیتی قلمداد می‌شوند، به تبیین دیدگاه اسلامی در این موضوع بپردازد.

کلمات کلیدی: مطالعات جنسیتی، کتاب زنان، نقش زنان، نقش جنسیتی زنان، جامعه شناسی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.