دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آنچه هر مدیر باید درباره امنیت فناوری اطلاعات بداند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آنچه هر مدیر باید درباره امنیت فناوری اطلاعات بداند

«آنچه مدیران باید درباره امنیت اطلاعات بدانند» کتابی است که لزوم اهمیت دادن به امنیت فناوری اطلاعات و شیوه استفاده از نقش مدیریتی برای ایجاد فرهنگ امنیت در سازمان را بررسی می‌کند.
این کتاب به شما هشدار می‌دهد که ممکن است ناچار شوید هزینه‌های گزافی بابت نادیده گرفتن امنیت بپردازید و نمونه‌ای از شدیدترین حملات سایبری را برایتان تشریح می‌کند که طی آن شرکت سونی، با تمام عظمت و قدرتی که دارد، دچار گرفتاری و دردسر بزرگی شد.
نویسنده سعی می‌کند به مدیران بگوید که هکرها تنها افرادی نیستند که باید در مورد آنها نگران بود و گاهی تهدیدهایی که از جانب کارکنان داخلی، امنیت اطلاعات یک سازمان را به خطر می اندازد چه‌بسا بیشتر است. کارکنان شما حتما کارهایی را برای سرگرمی و یا امور شخصی خود با رایانه‌های سازمانی انجام می‌دهند که هرگز درباره آن به متخصصان فناوری اطلاعات چیزی نخواهند گفت و برای رفع این مشکل باید لزوم توجه به امنیت سازمانی را به کارکنان آموزش داد.
این کتاب سعی دارد به شما بگوید که امنیت تنها در حوزه کاری متخصصان فناوری اطلاعات در مراکز داده‌ها نیست؛ نگاه خود را عوض کنید: برنامه مدونی برای ایجاد این امنیت داشته باشید و خود را آماده دفاع کامل در برابر تهدیدهای و حملاتی داشته باشید که نیاز به دفاع چندلایه دارند.

این کتاب کوچک توسط واحد ترجمه ماهنامه دیده بان فناوری آماده سازی شده است.

کلمات کلیدی: ماهنامه دیده بان فناوری، مدیریت، امنیت اطلاعات، دانستنی های مدیریت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.