دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش طراحی برد مدار چاپی (PCB)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش طراحی برد مدار چاپی (PCB)

در این کتاب به معرفی و نحوه کار با نرم افزار رایگان PCB پرداخته شده است که برای طراحی بردهای الکترونیکی به کار می رود. یکی از مزیت های این نرم افزار علاوه بر رایگان بودن، خروجی متنی آن است که براحتی می توان فایل های خروجی را با استفاده از نرم افزار رایگان PCB2Altium به نسخه آلتیوم تبدیل کرده و فایل نهایی را به شرکت های تولید کننده برد مدار چاپی تحویل داد. نرم افزار PCB که به طور کامل در این کتاب آموزش داده شده است جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه های تجاری و سنگینی مثل پروتل (Protel) و آلتیوم دیزاینر (Altium Designer) می باشد. کتابخانه قطعات نرم افزار PCB کامل بوده و نیز روش طراحی قطعات جدید در این مختصر توضیح داده شده است. شایان ذکر است نرم افزار PCB دارای هر دو نسخه تحت ویندوز و تحت Linux بوده و در این کتاب نسخه تحت ویندوز آن آموزش داده شده است.

کلمات کلیدی: برد مدار چاپی، بهنام زکی زاده، طراحی بردهای الکترونیکی، طراحی مدار چاپی، کتابخانه قطعات نرم افزار PCB، نرم افزار پروتل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.