دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نقدنامه تاریخ، باستان شناسی و هنر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نقدنامه تاریخ، باستان شناسی و هنر

نویسندگان: صادق آئینه وند و سیمین مقیسه

موضوع این کتاب، معرفی کتاب‌های نقدشده در حوزه هنر، تاریخ و تمدن اسلامی و باستان‌شناسی است. در این معرفی، گزارشی کوتاه از نقدهای صورت‌گرفته نیز ارائه شده است.

از میان کتاب‌های معرفی‌شده می‌توان به: «تاریخ ایران اسلامی»، نوشته «رسول جعفریان»؛ «فن و هنر سفالگری»، نوشته «فائق توحیدی»؛ «فاطمیان در مصر»، نوشته «عبدالله ناصری»؛ «باستان‌شناسی و هنر آسیای صغیر»، نوشته «بهمن فیروزمندی» و… اشاره کرد. لازم به ذکر است در پایان کتاب،گزارشی از هم‌اندیشی استادان تاریخ، تاریخ و تمدن ملل اسلامی و باستان‌شناسی در موضوع‌های آموزش تاریخ در ایران، جایگاه رشته تاریخ در بین رشته‌های علوم انسانی و نقش آن در توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور، آورده شده است.

کلمات کلیدی: نقدنامه هنری، باستان شناسی، تاریخ تمدن اسلامی، تاریخ ایران اسلامی، رشته علوم انسانی، تمدن ملل اسلامی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.