دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوهر کمال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوهر کمال

نویسنده این کتاب با بهره از اسلوب فلسفه غرب، نظام فکری جدید و شگفت آوری بنا کرده و به کمک آن پاسخ برای بسیاری از سئوالات اساسی و کهنه عالم فلسفه یافته که به خرد نزدیک می نماید. اساس فلسفه وی بر تمایز دو جوهر عشق و عقل در نهاد انسان است و اینکه سرشت انسان ترکیبی از این دو جوهر است. پس از آن مقولاتی چون زیبایی و اخلاق و باور به خدا را برگرفته از جوهر عشق و علم و فلسفه را بر گرفته از جوهر عقل معرفی کرده. نکته اساسی و قابل توجه فلسفه وی تاکید بر رابطه مستقیم این دو جوهر است در نهاد انسان و اینکه با رشد هر یک دیگری نیز رشد یافته و با سرکوب هر یک دیگری نیز سرکوب می یابد. وی این اصل را با مشاهدات تجربی و عقلی توضیح می دهد و از آن نتیجه گیری های گسترده در فلسفه دین، فلسفه اخلاق، فلسفه جامعه شناسی، فلسفه تاریخ، فلسفه علم، فلسفه ذهن و غیره می کند که ارزش خواندن و توجه را دارد.

لینک دانلود به درخواست نویسنده حذف شد.

کلمات کلیدی: فلسفه ذهن، ماهیت روح، جهان بینی عرفان، فلسفه عشق، عشق، یاد خدا، فلسفه عرفان، عرفان در ادیان، فلسفه حقوق، فلسفه شناسی، فلسفه علم، شناخت عرفان، فلسفه تاریخ‏، عرفان شناسی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.