دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF نشریه ی قایق های رنگی - شماره ششم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی نشریه ی قایق های رنگی - شماره ششم

ششمین شماره ی فصلنامه ی ادبی هنری قایق های رنگی

فصلنامه‌ی الکترونیکی ادبی هنری قایق‌های رنگی،‌‌ رها از هرگونه ایدولوژی، تعصب و مرزبندی در تلاش است بارقه‌هایی از عشق به هنر را در خود منعکس کند. هرکس که آبراهی به سوی دریای بی‌کران هنر جسته است می‌تواند قایقی به قایق‌های رنگی بیفزاید و در این حرکت عاشقانه سهیم شود.

هر وقت که می خواست از تن مان بیرون می زد. پرده ها را کنار می کشید و پنجره ها را باز می گذاشت.برای خودش لباس می دوخت. موهای خودش را می بافت.شمع ها را روشن می کرد. چای می ریخت و می نشست ساعت ها به رقص لباس های تازه شسته شده روی ایوان خانه خیره می شد.در کوچه ها، در خیابان ها،در پیاده روهای باریک،عطر خوشبختی آدم ها را حس می کردیم.
هر کس لبخند کوچکی می زد،بهار شتاب زده به شهر برمی گشت ،چمدانش را باز می کرد و گوشواره ی شکوفه ها را برای درخت هدیه می آورد.ما شبیه هم بودیم . خنده های عمیق و شعرهای بلند و جوی های زلال در دشت را دوست داشتیم. ما عشق را بلد بودیم و صدای عبور ابرها را در آگاهی لحظه ها می شنیدیم.

کلمات کلیدی: ماهنامه ادبیات، ادبیات ایران، دانلود شعر، فصلنامه شعر، مجموعه شعر، شعر نو، دانلود فصلنامه قایق های رنگی، دانلود نشریه ادبی هنری، دانلود ماهنامه شعر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.