دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ویژوال بیسیک 6

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ویژوال بیسیک 6

ویژوال بیسیک 6 - visual Basic یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های برنامه نویسی محسوب میشه و به دلیل سادگی محیط و کاربر پسند محبوبیت زیادی در بین کابران دنیا پیدا کرده است. از این زبان برنامه نویسی می توان برای ساخت و ایجاد برنامه های جانبی مسنجر نیمباز نیز استفاده کرد و آن ها را به راحتی به فایل های اجرایی exe تبدیل کرد تا کابران بتوانند از نرم افزار شما استفاده کنند البته شما ویژوال بیسیک را محدود به تنها برنامه نویسی نیمباز نکنید و محدوده ی کاری خود را کمی فراتر از آن ببرید تا با ساخت انواع برنامه های تحت ویندوز آشنایی پیدا کنید. زبان ویژوال بیسیک به دلیل مهم بودن آن هم اکنون در تمامی هنرستان های کامپیوتر در ایران به عنوان درس اصلی و تخصصی تدریس می شود.

این کتاب برگرفته از چندین کتاب داخلی و خارجی هستش و در مقایسه با دیگر کتاب های موجود در وب بسیار کاملتر و غنی تر هست. امیدوارم با مطالعه و انجام تمرین و مثال های کتاب به معلومات شما اضافه بشه.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش vb، دانلود آموزش ویژوال بیسیک، آموزش Visual Basic، برنامه نویسی vb6،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.