دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای فارسی سفر به انگلستان

  • موضوع: کتاب‌های جغرافی
  • ۳۱ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳
  • ۹۲۸۲ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای فارسی سفر به انگلستان

کتاب الکترونیکی راهنمای سفر به انگلستان به زبان فارسی

با شماره بیست و یکم از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم.

این شماره را به بریتانیا / انگلستان اختصاص داده ایم. در این نسخه همانند شماره های گذشته سعی کردیم اطلاعات را در حد امکان کامل، روان و مختصر، همراه با تصاویر زیبا و با کیفیت ارائه دهیم.

انگلستان (به انگلیسی: England) نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. قدیمی‌ترین نشان وجود انسان در انگلیس کنونی به حدود ۷۸۰ هزار سال پیش برمی‌گردد. رومی‌ها در سال ۴۳ پیش از میلاد در زمان امپراتور کلودیوس انگلستان را تصرف کردند، و این سرزمین با نام استان بریتانیا به امپراتوری روم افزوده شد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب گردشگری، جغرافیای انگلستان، گردشگری، آشنایی با کشور انگلستان، دانلود راهنما گردشگری، مکان های دیدنی انگلستان، سفر به انگلستان، کشور انگلستان، شهرهای انگلستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.