دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جامعه ی فاتح: اسلام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جامعه ی فاتح: اسلام

این مقاله‌ی بلند، مهم، و جالب‌توجه از کتاب «سهم ملعون» از ژرژ باتای متفکر فرانسوی به فارسی ترجمه شده است.

اسلام، دین محمد، همراه با بودیسم و مسیحیت، یکی از سه دینِ جهانی است. اسلام سهمِ قابل توجهی از جمعیتِ جهان را گرد هم می آورد، و بدین شرط که مؤمن الزاماتِ اخلاقیِ مشخصی را در زندگی اش برآورده کند، سعادت پس از مرگ را وعده می دهد. اسلام وجود خدایی واحد را تأیید می کند.

ژرژ آلبر موریس ویکتور باتای  از فیلسوفان فرانسوی ای است که پیشگام و الهام بخش بسیاری از فیلسوفان پسا ساختارگرا و پسامدرن فرانسوی در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم شد. او مدتی همکاری فکری با سوررئالیست‌ها داشت و بعدتر از آن‌ها گسست و راهش را جدا کرد، و طیف علایق و توجهاتش فلسفه، اقتصاد، نظریهٔ ادبی، رمان‌نویسی، زیبایی‌شناسی و سیاست را در بر می گیرد. موضوع محوری کار او انهدام سوژه، مرگ خود، نابودی اگو، یا براندازی هرگونه تصوری در باب تمامیت، کلیت، یا انسجام در «من» است. متون او قطعه وار، هزارتوگون، شدتمند، هذیانی، رازآلود، غیرتعقل گرا، و در عین حال دشوار هستند. بسیاری فلسفه او را پاسخی در برابر فاشیسم زمانه اش تلقی میکنند: تلاش برای نابودی هرگونه سلسله مراتب بالا به پایین، قطع هرگونه سر، پیشوا، رهبر، رئیس، قانون، یا ایده مسلط هنجارگذار همچون خدا، و ساخت فضایی مشترک میان بیسرها، یا «دوست»ها.

کلمات کلیدی: دین اسلام، اسلام شناسی، دانلود کتاب ترجمه شده، شناخت اسلام، مقاله راجع به اسلام، کتاب سهم ملعون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.