دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان مراد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان مراد

کتاب رمان مراد نوشته‌ی مهدی بیات، در مورد معلم تنهایی است که وقایع روزانه خود را می‌نویسد، بسیاری از اوقات به گذشته نقب می‌زند و اتفاقات گذشته را واکاوی می‌کند؛ در این بین او خوابی می‌بیند که کل زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب رمان مراد می‌خوانیم:

داستان نیمه کاره (شبح) عملن روی دستم مانده بود این یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای نویسنده بیفتد به شدت هراس داشتم که مبادا دچار سقط جنین ادبی شوم.

نوجوان بودم که نوشتن قصه را آغاز کردم اولین قصه‌ام در مورد ماهیگیر کهنه کاری بود که همراه پسر نوجوانش به دریا می‌رفت. هر روز وقتی تور را از پهنه آب به قایق می‌کشیدند پسر ماهیگیر یکی از ماهی‌های زنده را که جوانی و امید از فلس‌ها و چشم‌هایش هویدا بود دور از چشم پدر به دریا می‌انداخت پسر ماهی‌ها را دوست داشت و پدرش را بیشتر. به همین خاطر به نجات جان یک ماهی قناعت می‌کرد. پدر این را فهمیده بود اما به روی پسر نمی‌آورد در عوض پیوسته به پسر یادآور می‌شد که خانواده تهیدستی هستند به طوری که مدام مجبورند قلک دیروز خریده شده را امروز بشکنند.

کلمات کلیدی: دانلود پی دی اف رمان مراد، دانلود رایگان رمان مراد، دانلود رمان مراد، دانلود رمان مراد، دانلود رمان مراد با لینک مستقیم، دانلود رمان مراد برای موبایل، رمان مراد، رمان مراد، pdf رمان مراد کامل، دانلود کتاب مراد با لینک مستقیم، دانلود کتاب مراد برای موبایل، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان فارسی، دانلود رمان، رمان فارسی، داستان ایرانی، رمان، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان مراد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.