دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسارت عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسارت عشق

کتاب اسارت عشق نوشته‌ی محمد ابوالقاسمی، داستان دختران ایرانی را روایت می‌کند که متاسفانه شرایط جامعه باعث شده آزادی خود را از دست بدهند و به همین خاطر هرگز طعم خوشبختی را نچشند.

در بخشی از کتاب اسارت عشق می‌خوانیم:

قناری آبی نیز به حرف‌های آنان گوش می‌کرد و با سفر به نقاط گوناگون به تجربیات خود می‌افزود و به خودش و شیوه زندگیش افتخار می‌کرد. اما با این وجود قناری آبی نیز حس میکرد در زندگیش چیزی کم دارد. گرچه نمی‌دانست آن چیست.

هر بار که این احساسش را با دوستانش در میان می‌گذاشت و از آنان کمک می‌خواست تا او را راهنمایی کنند با جواب‌های تکراری مواجه می‌شد. جواب‌هایی از قبیل: خوشی زده زیر دلت!... مستی بابا!... دیگه از زندگیت چی می‌خوای... من آرزو داشتم یک روز، فقط یک روز، مثل تو زندگی کنم... ناشکری نکن... از این فکرا بیا بیرون و ...

قناری آبی با این حرف‌ها قانع نمی‌شد. از احساسش اطمینان داشت و می‌دانست که مشکلی دارد. ولی از آن جا که کسی نبود که شرایطش مشابه او باشد در نتیجه نمی‌توانست برای حل مشکل از کسی کمک بگیرد.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه اسارت عشق برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه اسارت عشق، مجموعه داستان کوتاه اسارت عشق، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه اسارت عشق، دانلود داستان کوتاه اسارت عشق، دانلود داستان کوتاه اسارت عشق برای اندروید، دانلود داستان کوتاه اسارت عشق برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.