دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی

کتاب رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی نوشته‌ی هادی معصوم دوست، داستانی روزگار فردی را روایت می‌کند که در برابر زندگی خود شورش می‌کند.

کیان دهه سی سالگی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در یک شرکت تهیه و مونتاژ فیلم کار می‌کند. گاهی فیلمبردار عروسی‌هاست و گاهی فیلم‌های غربی را برای پخش در ایران بی‌خطر می‌کند. در زندگی‌اش دست از پا خطا نکرده است. با دختر همسایه‌شان که مادرش برایش خواستگاری کرده ازدواج کرده و حالا پسری پنج ساله به نام ماکان دارد. زندگی کیان از روزی تغییر می‌کند که او در جریان فیلم‌برداری در یکی از عروسی‌ها با دختری به نام ناهید آشنا می‌شود.

اولین عدول کیان از زندگی چارچوب‌دار و خط‌کشی‌شده‌اش آغاز فوران دردناک سال‌ها سرکوب و تحمیق شدگی‌ست. زندگی بی‌سر و صدای کیان در جریان این رابطه به هم می‌ریزد و او آرام آرام در مقابل همه‌ی گذشته‌اش؛ مادرش، پدرش، زنش، رئیسش و حتی معشوقه جدیدش می‌شورد.

هادی معصوم دوست در رمانش تصویری از روابط انسانی پایتخت نشین‌ها ارائه می‌دهد. او در به تصویر کشیدن بغض‌ها و کینه‌ها، میل به شورش و فرار و تسلیم که زاییده خشونت روابط قدرتی آدم‌هاست موفق عمل می‌کند. علاوه براین معصوم دوست در جریان روایت زندگی آدم‌های داستانش به پاره‌ای از مسائل جامعه امروز ایران می‌پردازد؛ اختلاف طبقاتی را به خوبی نشان می‌دهد، به تغییر آرام درک و فهم رایج از مسئله جنسیت می‌پردازد، نیم نگاهی می‌اندازد به معنا و تعریف زن سنتی و زن مدرن و بالاخره در روایت داستانش جایگاه دشنام و کارکرد آن را در زندگی پایتخت‌نشین‌ها به خوبی نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی: دانلود پی دی اف رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، دانلود رایگان رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، دانلود رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، دانلود رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، دانلود رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی با لینک مستقیم، دانلود رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی برای موبایل، رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی، pdf رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی کامل، دانلود کتاب به شیوه‌ی کیان فتوحی با لینک مستقیم، دانلود کتاب به شیوه‌ی کیان فتوحی برای موبایل، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان اجتماعی، داستان بلند، داستان ایرانی، داستان، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان به شیوه‌ی کیان فتوحی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.