دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله سافیر - شماره 12

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله سافیر - شماره 12

مجله علمی و سرگرمی در رابطه علوم زمین

امروز پس از مدت ها وقفه، دوازدهمین شمارگان سافیر، با یاری ایزد منان انتشار یافت. انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی - واحد اسلامشهر، با در نظر گرفتن جنبه های نوین و کاربردی و همچنین حفظ و حراست از محیط زیست، برای نخستین بار این نشریه را به صورت الکترونیکی منتشر نموده است.
خوشحالیم با وجود مشکلات فراوان که در مسیر گروه سافیر قرار داشت، این گروه کوچک به دلیل حس تعهد نسبت به جامعه دانشجویان ایران، موفق شد بر مشکلات فائق آمده و این شمارگان را هرچند دشوار، منتشر نماید.

از جمله مطالب این مجله:

بیوگرافی مهندس خادم ، بنیانگذار سازمان زمین شناسی
جزیره گالاپاگوس
چشمه خون اژدها
فناوری نانو؛ انقلاب قرن 21
توفان نوح؛ معجزه یا طبیعی
سنگ های افسانه ای
ردپای دایناسورها در ایران
وزوو و مردمی که سنگ شدند
برکه خونین جهنم

کلمات کلیدی: مجله علمی، مجله تاریخی، علم روز، تازه ها، تازه های فناوری، جاذبه های گردشگری، مجله سافیر، شناخت سنگ های قیمتی، زمین شناسی، دانلود کجله زمین شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.