دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Construction Modeling In The Revit Architecture 2015

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Construction Modeling In The Revit Architecture 2015

در نرم افزار Revit از ورژن 2011 به بالا دو عنوان part و assemblies اضافه شده است که در پروژه های اجرایی بسیار دارای اهمیت می باشد. این ابزار به شما کمک می کنند تا خروجی بسیار دقیق تری داشته باشد و همچنین برای طراحی نیز دست شما را بازتر می کند.

-Parts(قطعه بندی): شما می توانید یک مدل را به بخش های مجزا و جداگانه ای که هر Part می تواند به طور مستقل متره و برنامه ریزی(scheduled)، برچسب گذاری(tagged)، فیلتر شدن(filtered)، صادر کردن(exported) استفاده شود. و همچنین می توانید یک بخش را به بخش های کوچک تر تقسیم بندی کنید.

هنگامی که عنصر اصلی را ویرایش می کنید، Part ها به صورت خودکاربر اساس هر گونه تغییرات  به روز می شوند. ویرایش یک Part تاثیری بروی عنصر اصلی ندارد.

- Assemblies(مونتاژ یا سرهم کردن): شما می توانید هر تعداد از عناصر را برای ایجاد assembly انتخاب کنید. عناصری که در assembly استفاده کردید، می تواند به صورت تکی نیز دستکاری شوند. هر assembly منحصرا، نشان دهنده یک نوع assembly جداگانه، و شما می توانید این نمونه را در هر مدلی از پروژه که نیاز دارید قرار دهید.تغییرات در Assemblies پیرو تغییرات در مدل هستند، و تیپ های مختلف ساخته شده و بروز رسانی می شوند.

Assemblies می توانند ویرایش شوند (edited )، برچسب گذاری(tagged )، متره و زمانبندی (scheduled) و فیلتر(filtered) شوند.

دیدهای مونتاژی به عنوان تیپ های مونتاژ در Project Browser لیست می شوند و می توانید در صورت نیاز آنها را در شیت قرار دهید.

...

کلمات کلیدی: نرم افزار Revit، آموزش نرم افزار Revit Architecture 2015، نرم افزار طراحی و مدلسازی، مدل سازی ساخت و ساز، قطعه بندی، مونتاژ، part، assemblies، کتاب آموزش مدل سازی ساختمانی در revit architecture،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.