دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی

این کتاب توسط زهرا کاظم پور، دکتر حسن اشرفی، عظیمه سادات عبدالهی به نگارش درآمده است.

روابط عمومی به عنوان یک علم دارای اصول منطقی، نظریه، الگو و معرفت شناسی بوده و از قدرت پیش بینی نتایج و ظرفیت بسیار بالا برای سازماندهی روابط اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان های اجتماعی برخوردار است . این توانمندی زمانی قابلیت بروز بیشتری را می یابد که نظام های حاکم بر جامعه از یک نظام باز تبعیت کنند، در این صورت، توان و قدرت عمل روابط عمومی به حداکثر می رسد و به تعالی بخشیدن روابط اجتماعی کمک می نماید. شایسته نیست که ارتباطات مردم با سازمان ها سرد و عارى از مهر و رغبت باشد، ضروری است که با انجام مطالعات و بررسى هاى لازم اساساً معلوم شود که سازمان ها واقعاً به چه رویه و رویکردى براى تعامل با مردم نیاز دارند؟ یکى از عواملى که در سرنوشت هر گروه و فرد اهمیت و ارزش دارد و آنها را براى رسیدن به هدفشان یارى مى دهد، کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتى است که با آن سر و کار دارند . بنابراین، نقش عمده روابط عمومى، نزدیک کردن اذهان عمومى به واقعیت در سازمان ها می باشد. توانایى شناخت و اقدام آگاهانه، کاربرد روابط عمومى ر ا افزایش داده و منجر به تحرک و کارایى آنها خواهد شد . بر این اساس، روابط عمومى در حقیقت مى تواند به عنوان واسطه میان نهادها و مردم نقش قابل قبولى ایفا کند. آنها مى توانند، با تنظیم برنامه دقیق به سؤال ها، شک ها و تردیدها پاسخ دهند.

 

سرفصل های اصلی

فصل اول: کلیات

فصل دوم: روابط عمومی (ضرورت، وظایف، اصول و انواع)

فصل سوم: الگوهای روابط عمومی

فصل چهارم: روابط عمومی دیجیتال

فصل پنجم: گزارش نویسی در روابط عمومی

فصل ششم: انجمن های حرفه ای روابط عمومى

فصل هفتم: ارتباطات و روابط عمومی

فصل هشتم: آشنایی با روابط عمومی در کتابخانه ها

فصل نهم: ابزارهای روابط عمومی در کتابخانه ها و برنامه های آن

کلمات کلیدی: دانلود کتاب مقدمه ای بر روابط عمومی، رشته کتابداری، اطلاع رسانی، روابط عمومی، الگوهای روابط عمومی، دانلود کتاب رشته کتابداری، روابط عمومی دیجیتال، همه چیز درباره روابط عمومی، روابط عمومی حرفه ای، شیوه های گزارش نویسی، فعالیت های روابط عمومی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.