دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش پلاگین V-Ray برای 3D max 2014

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش پلاگین V-Ray برای 3D max 2014

توضیح دادن در مورد یک پلاگین و یا نرم افزار تخصصی در قالب کتاب بسیار سخت و پیچیده می باشد، شاید یکی از دلایل آن روش های متعدد برای عملیات مورد نظر و همچنین هر عملیات مستلزم یک تست می باشد. با این حال به دلیل تقاضای بسیاری از دوستان سعی می کنم به صورت کاربردی برای شما توضیح دهم.V-Ray

ابتدا قبل از یادگیری V-Ray، باید بدانیم که V-Ray چیست؟

V-ray یک Plug-In برای نرم افزار 3D max می باشد که بروی آن نصب می شود و خود به تنهایی هیچ کاربردی ندارد و حتما می بایست ابتدا نرم افزار مربوطه بروی سیستم شما نصب شده باشد تا v-Ray بتواند بروی سیستم نصب شود. برای هر نسخه از 3D Max باید از V-Ray مربوط به همان نسخه استفاده شود.

با نصب این موتور رندرینگ، می توانید آن را جایگزین موتورهای رندر پیش فرض نرم- افزار 3D max کنید تا از امکانات V-Ray برای بالا بردن دقت و سرعت و کیفیت کارهای خود استفاده کنید. این پلاگین ابتدا در سال 1997 در کشور بلغارستان و در شهر Sofia(سوفیا) توسط شرکتی با نام Chaos Group(کی-آس-گروپ) ارائه شد.

V-Ray به دلیل سرعت و کیفیت بالایی که دارد، اکثر صحنه های طبیعی و معماری با این پلاگین صورت می گیرد. (هرچند در سال های اخیر Mental ray نیز دارای قدرت و کیفیت بالایی شده است)

تنظیم امکانات V-Ray به عنوان پیش فرض :

هنگامی که V-Ray بروی 3DMax نصب کنید امکانات آن را به صورت دستی در هر پروژه تنظیم کنید. برای مثال انتخاب موتور V-Ray  برای محاسبات و یا مواد و نقش ها.

ما قبل از هر گونه توضیح یاد می گیریم که این پلاگین را به عنوان پیش فرض تعریف کنیم تا همیشه با اجرا کردن نرم افزار 3D Max، امکاناتی مانند موتور رندر و یا مواد و نقش ها تعریف شده باشد.

 

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، آموزش کامپیوتر، نرم افزار V، Ray، آموزش پلاگین V، Ray، 3D max 2014، نرم افزار 3D max، نرم افزار معماری، نرم افزار عمران، رندرینگ، رندر در تریدیمکس، rendering، آموزش رندر، نرم افزار 3بعدی، mental ray،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.