دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ییلاق چشمان تو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ییلاق چشمان تو

کتاب «ییلاق چشمان تو» مجموعه‌ای از ۴۵ قطعه‌ی عاشقانه از سروده‌های پژمان الماسی‌‌‌نیا است که توسط نشر کاریز منتشر گردیده. در بخشی از مقدمه‌ی این مجموعه‌ی شعر می‌خوانیم: روح غنایی شعر پژمان الماسی‌‌‌نیا با بهره‌‌گیری از عناصری که از طبیعت سرچشمه گرفته‌‌اند منجر به ایجاد فضایی حسی و عاطفی می‌‌گردد که مخاطب را به حس‌‌آمیزی با شعرهایش دعوت و عادت می‌‌دهد. شعری که دغدغه‌‌اش خلاء عاطفی روزمرگی‌‌های هر انسانی می‌‌تواند باشد. شاعر از بافت زبانی ساده و سلیسی که بیش‌‌تر می‌‌توان گفت از همان زبان طبیعت برخوردار است، منویات درونی‌‌اش را به مخاطب منتقل می‌‌کند.

یک شعر از این کتاب:

به ساعت پنج بعدازظهر
به آنی که در زبانه‌‌های حریق نیلی چشمانت
غرق شدم
سوگند:

به‌‌آرامی
بی‌‌خوف بسیار برف و بوران‌‌ها
که در پیش داریم
دوستت دارم.

کلمات کلیدی: شعر، شعر نو، مجموعه شعر، شعر زیبا، دانلود کتاب شعر، پژمان الماسی نیا، عاشقانه های برف، روایت ماه از نیمه، گذر موقت ماهی آزاد، تقویم عقربه دار ماه های بهار، شاعر معاصر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.