دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش کامل و کاربردی نرم افزار Expert Choice 11

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش کامل و کاربردی نرم افزار Expert Choice 11

بدون شک شما هم یکی از افرادی هستی که نمی خواهید بی خود و بی جهت و پول و سرمایه خودتان را صرف چیزهای کنید که هدفتان انتخاب آنها نبوده مثلا شما می خواهید بین چند گوشی و یا چند لب تاپ یکی را بگیرید و برایتان مهم است که انتخابی داشته باشید که بعدها از انتخابتان پشیمان نشوید من این نرم افزار را به شما توصیه می کنم یاد بگیرید به دردتان خواهد خورد بدون شک هر یک از ما زمانهای در چند راهی های قرار می گیریم که انتخاب اصلح برایمان خیلی مهم می باشد.

از این نرم افزار بگویم که در کارهای مهندسی و انتخاب پروژه از میان پروژه های خیلی مهم به کمک مهندسین و سرمایه گذاران می آید لذا اگر در کارهای کلان بتاند کمک کند حتما می تواند در زندگی شخصی نیز از آن استفاده کنید.

 

فهرست

مقدمه

ساخت سلسله مراتبی

مقایسه زوجی

مشاهد نتایج

کلمات کلیدی: نرم افزار Expert Choice 11، آموزش نرم افزار Expert Choice 11، Expert Choice 11،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.