دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF گیاهان ضد سرطان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی گیاهان ضد سرطان

سرطان یک بیماری وحشتناک است و علل به وجود آورندۀ آن بسیار گسترده‌اند. این بیماری با پیدایش توده‌های بد خیم شکل می‌گیرد و همچنین می‌تواند در اثر عوامل محیطی، تغییرات شیوۀ زندگی و حتی عوامل ارثی به وجود آید. علائم مختلف آن کاهش وزن، خستگی، بی‌خوابی، کم خونی، کاهش اشتها و افزایش تعریق هستند. بافت‌های سرطانی می‌توانند مغز، سینه، خون، ریه، گلو، کبد، روده بزرگ، استخوان‌ها و سایر قسمت‌های بدن را درگیر کنند که در ‌‌نهایت به مرگ فاجعه آمیزی منجر می‌شود. 

سرطان تاریخچه بسیار وسیعی دارد و تاکنون باعث مرگ بسیاری از انسان‌ها شده است. در سال 2007 سرطان عامل 13% از مرگ و میر‌های انسانی بوده است. گیاهان طبیعیِ بسیاری برای پیشگیری و درمان سرطان وجود دارد و در اینجا به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

نتایج تحقیقات متعدد نشان می دهد برخی از گیاهان در درمان سرطان موثر است. اگر بیماری شما سرطان تشخیص داده شده است، با پزشک خود درباره استفاده از گیاهان دارویی مشورت کنید.به نقل از سایت «Readers Digest» همه سلول های سرطانی شبیه به هم نیست.

سرطان ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر بگذارد. سلول ها در یک قسمت از بدن جهش پیدا می کند و از کنترل خارج می شود و در قسمت های دیگر پخش می شود.
تقریباً همه سلول های سرطانی رشد سریعی دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بیماری و قسمتی از بدن که درگیر بیماری است، ارتباط دارد، برخی از انواع سرطان ها تنها از طریق شیمی درمانی یا دارو درمان می شود، در حالی که برخی از انواع آن به جراحی، پرتودرمانی، شیمی درمانی یا هر دو نیاز پیدا می کند.
 در این زمینه محققان روی گیاهان زیادی مطالعه و تاثیر آن ها را روی بهبود سرطان بررسی کرده اند.محققان امیدوارند که بتوانند از گیاهان برای درمان سرطان بیشتر از گذشته بهره بگیرند. در ادامه مطلب به برخی از این گیاهان اشاره می کنیم.

 

فهرست

الف- فصل اول

مقدمه

گیاهان ضد سرطان

1- زرد چوبه

2- جین سینگ

3- صبر زرد

4- جینکوبیلوبا

5- چای سبز

6- گیاه اسپرولینا

7- سیر

8- عصاره دانه انگور

9-  ادویه ها

10-  شلغم

11-  تخم شوید

12-  آراگولا

13- زیره سیاه

14- کنجد

15-  اسفناج

16-  کلم بروکلی و فلفل قرمز

17-  زعفران

18-  گل گاوزبان

19-  برگ زیتون

 

ب- فصل دوم

غذاهای که خاصیت ضد سرطانی دارند

 

ج- فصل سوم

یادآوری چند نکته

 

د- فصل چهارم

منابع

کلمات کلیدی: معرفی گیاهان ضد سرطان، پیشگیری از سرطان، راه های جلوگیری از سرطان، غذاهای که خاصیت ضد سرطانی دارند،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.