دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساختار شبکه های GPRS

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساختار شبکه های GPRS

به منظور پاسخگویی به نیازمشترکین ارتباطات سیارجهت استفاده ازسرویس های اینترنتی به صورت بی سیم وبه عنوان یک جهش اساسی به منظورنیل به نسل سوم تلفن همراه می توان از GPRS استفاده نمود. هم اکنون در21کشورجهان ( 45 اپراتور ) از GPRS استفاده  می شود و 166 اپراتور نیزدرحال ایجاد GPRS می باشند. Gprs، یکی ازسرویس هایی می باشد که می توان با اضافه کردن تجهیزات آن به شبکه تلفن همراه نسل سوم، سرویس های متنوعی باماهیت دیتاازجمله ارسال تصویر رابه مشترکین ارایه نمود. شبکه GPRS نیزقادربه ارایه سرویس های دیتا می باشد، لیکن دوتفاوت وجوددارد. اولانرخ ارایه دیتا در GSM پایین می باشد. نرخ ارایه دیتا در Gsm طبق محاسبات تئوری تاحد171کیلوبیت برثانیه می تواند به مشترکین ارایه شود. ثانیا" شبکه gsm ذاتا" برای ساماندهی سرویس صوتی ساخته شده است لیکن gprs دارای خصلت سوییچینگ پاکتی بوده که برای ارسال دیتا ساخته شده است. شبکه gprs ، درحقیقت دارای چند نود خاص می باشد که در کنار شبکه GSM نشسته وسرویس دیتا را مستقل از صوت ساماندهی می کند.

کلمات کلیدی: GPRS، آشنایی با gprs، آشنایی با اینترنت gprs، اینترنت gprs، جی پی ار اس، دانلود مجانی کتاب شبکه های موبایلی، زیرساخت gprs، ساختار شبکه gprs، ساختار شبکه های gprs، شبکه gprs، شبکه های gprs، شبکه های پرسرعت gprs، شبکه جی پی ار اس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.