دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF رمان آقای رئیس جمهور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی رمان آقای رئیس جمهور

موضوع داستان ، انتقاد از حکومت های به ظاهر جمهوری ولی در اصل دیکتاتوری و به خصوص رئیس جمهوری های خودکامه این حکومت ها می باشد . شاهد یک فضای پراختناق هستیم ، رئیس جمهوری که خود را خدای مردم حساب می کند و در تمام موارد برای مردم کشور تصمیم گیری می کند . حکومتی که به دلیل عدم رضایت از شجاعت و عقاید افراد خاص ، انواع و اقسام جرم ها را به آنها اختصاص می دهد . محکومین و شاهدهای اتفاقات مختلف را در زندان به زور شکنجه ، مجبور به اعترافات دلخواه می کند .... در این داستان سیاست و اختناق شاهد یک برپایی یک عشق و سرانجام آن در چنین حکومتی نیز می باشیم . آقای استوریاس داستان را با شیوه های خیال آمیز و شاعرانه به صورتی بسیار زیبا نقل کرده است . این کتابش را از سایر کتاب هایی که از ایشون خونده بودم ، بیشتر دوست داشتم و کلا کتاب خیلی خوبی بود ، هم موضوعش هم نحوه بیانش و هم شجاعتش در نگارش چنین کتابی . به خصوص که از روی شواهد همه معتقد بودند منظور از رئیس جمهور ، استرادا گابررا دیکتاتور خشن گواتمالا می باشد . جالبه بدونید آقای استوریاس خودش به دلیل رفتار بسیار دور از انسانیت این فرد ، پایتخت را ترک کرد و به روستا پناه برد که این سفر زمینه ساز آشنایی هر چه بیشتر او با فرهنگ بومی قومش شد . از انتشار این کتاب در گواتمالا جلوگیری شد اما در سایر کشورها محبوبیت زیادی یافت و در فرانسه جایزه بهترین رمان خارجی را دریافت کرد .

کلمات کلیدی: کتاب آقای رئیس جمهور، آقای رئیس جمهور، داستان آقای رئیس جمهور، رمان آقای رئیس جمهور، رمان خارجی آقای رئیس جمهور، رمان زیبای آقای رئیس جمهور،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.