دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب قلب سالم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قلب سالم

بیماری های قلبی ، در جامعه امروز ما ، یکی از عمده ترین عوامل انواع مرگ میر های افراد اجتماع - اعم از زنان و مردان یا جوانان و سالخوردگان- بشمار میرود. در عرصه دانش پزشکی ، با وجود پیشرفت های قابل توجهی که صورت گرفته ، متاسفانه در مورد درمان برخی از بیماریها ، هنوز راهکاری صد در صد راهگشا و امیدوار کننده در دسترس نیست. بیماری های قلبی - که گسترش روز افزون آنرا اکنون به شکلی نگران کننده شاهد هستیم - نمونه ای است از این قبیل که با وجود تمامی تلاش های جراحان و متخصصان قلب در راستای درمان کامل آن، تلفات جانی مبتلایان به این نوع بیماری اندک نیست. در این کتاب پس از بیان عملکرد طبیعی قلب و توضیح انواع بیماری های قلبی ، عوامل مختلف ابتلا به این نوع بیماری ذکر شده و خطرات و صدمات جسمی حاصل از آن به خواننده گوشزد شده است.

کلمات کلیدی: قلب ناسالم، قلب سالم، قلب سالم موجب ادامه زندگی، قلب سالم دلیل ادامه زندگی است، قلبی سالم، چگونه قلب سالم داشته باشیم، داشتن قلبی سالم، داشتن بهترین قلب، سالم نگه داشتن قلب، سالم ترین قلب، علائم ناسالم بودن قلب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.