دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf جروه مبناهای عددی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی جروه مبناهای عددی

در تهیه این جزوه از کتاب مبانی کامپیوتر و الگوریتم تالیف مهندس عین االه نژاد قمی الگوگیری شده است. اما در کل تمام روش های موجود در کتاب های مختلف با مولفین مختلف یکی می باشد و فقط شیوه های بیان متفاوت است. در این جزوه تلاش شده تا روش های گوناگون با بیانی ساده و قابل فهم برای خواننده آورده شود. در قسمت های پایانی جزوه که روش های دیگر تبدیل مبناها آورده شده سعی شده تا روش هایی که سریع تر به جواب می رسند و برای سوالات تستی و کنکور مناسب ترند آورده شود.

کلمات کلیدی: مبنا، مبناهای عددی، کتاب مبناهای عددی، جزوه مبناهای عددی، دانلود مقاله درباره مبناهای عددی، دانلود مجانی کتاب مبناهای عددی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.