دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب بلوتوث چیست و از کجا آمد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بلوتوث چیست و از کجا آمد

بلوتوث ازنام پادشاه دانمارکی به نام Harald Blatand گرفته شده که پس از انتقال به زبان انگلیسی به بلوتوث تغییریافته است . دربین سالهای 940 تا 981 میلادی می زیست و یک وایکینگ بود که توانست دانمارک و سوئد ونروژ را متحد نماید. بلوتوث بر پایه اتحاد یکپارچه سیستم هاى کامپیوتر در قالبى بدون سیستم تاکید دارد که نماد کار و تلاش پادشاه دانمارکى است. بنابراین از آنجایى که بلوتوث با معرفى یک معیار جهانى به هماهنگ کردن هزاران استاندارد رقیب مى پردازد؛ این نام براى آن انتخاب شده است.

کلمات کلیدی: مقاله درباره Bluetooth، مقاله درباره بلوتوث، آموزش بلوتوث، آشنایی با Bluetooth، آشنایی با بلوتوث، بلوتوث، بلوتوث چیست، بلوتوث و تکنولوژی ساخت آن، بلوتوث و تاریخچه آن، تکنولوژی بلوتوث، تاریخچه بلوتوث، درباره بلوتوث،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.