دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش طراحی قالب وب سایت در فتوشاپ از پایه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش طراحی قالب وب سایت در فتوشاپ از پایه

آیا آرزو دارید که خودتان یک وب سایت زیبا و مورد پسندتان را طراحی کنید ، اما نمی دانید چگونه؟ باید صادقانه عرض کنم که چند سال پیش همین موضوع برای خودم رخ داده بود که همیشه دوست داشتم طرح های مورد علاقه خودم را طراحی و بسازم ! در کتاب پیش رو آموزش ابتدایی که همان طراحی قالب در فتوشاپ است را آموزش داده شده است که بسیار ساده و روان توضیح داده شده و مخصوص افراد مبتدی می باشد.

کلمات کلیدی: آموزش طراحی قالب وب سایت، آموزش مقدماتی طراحی قالب با استفاده از فتوشاپ، آموزش طراحی قالب با photoshop، آموزش طراحی قالب سایت، آموزش طراحی قالب سایت در فتوشاپ، آشنایی با طراحی قالب، طراحی قالب، طراحی قالب های پویا، طراحی قالب های ایستا، طراحی قالب با فتوشاپ، طراحی قالب در فتوشاپ از پایه، طراحی قالب سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.