دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نفسی مملو از آرامش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نفسی مملو از آرامش

کتاب نفسی مملو از آرامش به قلم حامد احمدی روایت‌گر زندگی زن و شوهری است که زندگی خود را به تازگی آغاز کردند، به مسافرت دو نفره‌ای به سمت کرمانشاه می‌روند و در آن‌جا اتفاق‌های شگفت‌انگیزی برای‌شان رخ می‌دهد....

در بخشی از کتاب نفسی مملو از آرامش می‌خوانیم:

هفته‌ها گذشت و روز به روز پروستیوس پادشاهانه‌تر رفتار می‌کرد. احساس شاه بودن در او، جایگزین آن روحیه‌ی رشادت و دلیری گردیده بود. حالا او صاحب آن تاج و تخت به حساب می‌آمد. نگاهش نسبت به کارگران و مردم عادی، بسیار معمولی و حتی آلوده به حقیر شمردن شده بود. به زنان بی‌اعتنایی می‌کرد و آنان را موجب ضعف قوای مردان می‌دانست. و گهگاهی از جشن‌ها هم فراری بود.

کار هر روز پادشاه این بود که لباس پادشاهی‌اش را به تن کند و از پله‌ها پایین بیاید و در داخل محوطه‌ی قصر راه برود و گاهی هم تا برج و بارو‌های قلعه بالا برود و خلاصه که به نقاط مختلف قلعه سرکشی کند. این در حالی است که در همه حال هر سه مشاورش به همراه محافظانش او را همراهی می‌کردند.

محوطه‌ی داخل قلعه سرسبز و دلگشا بود و قصر بزرگی در میان آن جا خشک کرده بود و برج‌های دیده‌بانی فراوانی با سقف‌های گنبدی شیبدار باشکوهی آن را احاطه کرده بودند. باغچه‌های سبز و گل‌های زیبا با نقش و نگار‌های مرتب، دلپذیری خاصی به آن‌جا داده بود. در میان حیاط، درخت بسیار بزرگی وجود داشت که در زیر آن سایبان بزرگی را برای شاه تعبیه کرده بودند. مشاورانش نیز در همین نزدیکی در زیر همان سایبان برای خودشان جای مخصوص خود داشتند.

کلمات کلیدی: داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود pdf داستان، pdf نفسی مملو از آرامش، رمان فارسی، داستان فارسی، داستان، رمان عاشقانه، رمان عشقی، رمان تاریخی، داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود pdf کتاب نفسی مملو از آرامش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.