دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بره گمشده راعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بره گمشده راعی

کتاب بره گمشده راعی یکی از چند رمان آشنا و معروف دوران معاصر، اثر هوشنگ گلشیری است که زوایای زندگی چند دوست و همکار را به گونه‌ای عالی و با تکنیک‌های ظریف نویسندگی به تصویر می‌کشد.

گلشیری این رمان را در سه دفتر پیشبینی کرده بود؛ در حالیکه تنها نخستین دفتر آن را با نام «تدفین زندگان» در چهار فصل به چاپ رساند و دست‌نویس دفتر دومش در کتابخانه‌ی دانشگاه استنفورد نگهداری می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان بره گمشده راعی می‌خوانیم:

راستش فکر می‌کنم وحدت دیگر نمی‌خواهد با من و بچه‌ها زندگی کند. چرا؟ نمی‌دانم. اما ضمناً جرأت این را هم ندارد که روراست باش روبه‌رو بشود، پس همه‌اش دنبال بهانه‌ای می‌گردد. این بهانه را از طرفی خودش سال‌هاست به دست داده، این یکی دو سال به خصوص هر کاری کرده، هر بلایی سر خودش آورده برای این بوده است که به خودش ثابت کند که لیاقت زندگی کردن با من و بچه‌ها را ندارد، نمی‌تواند شوهر و یا پدر خوبی باشد. اما در مورد من، خوب، خودتان دیگر می‌فهمید، مثلاً آن تهمت زدنش و یا... باور کنید حتی از گفتنش شرم دارم. خوب، حالا که باید من هم یک بهانه‌ای به دست بدهم چه کاری بهتر
یا به قول شما ساده‌تر از این چه بهتر که فکر کند این زن بزک کرده موبور دیگر زن من نیست، یا اصلاً فکر کند این کار من نوعی اهانت به رابطه عاطفی ما بوده.

کلمات کلیدی: پی دی اف کتاب بره گمشده راعی از هوشنگ گلشیری، دانلود رایگان کتاب بره گمشده راعی از هوشنگ گلشیری، کتاب بره گمشده راعی، کتاب بره گمشده راعی از هوشنگ گلشیری، هوشنگ گلشیری، دانلود رمان ایرانی، pdf کتاب بره گمشده راعی از هوشنگ گلشیری، بره گمشده راعی، پی دی اف رایگان بره گمشده راعی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.