دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب از فلسفه و اهداف ازدواج بیشتر بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب از فلسفه و اهداف ازدواج بیشتر بدانید

کتاب از فلسفه و اهداف ازدواج بیشتر بدانید نوشته‌ی محمود یزدانی، به بررسی و تحلیل ابعاد مختلف ازدواج می‌پردازد. آیا فلسفه‌ی ازدواج فقط نیاز جنسی است؟ چرا باید ازدواج کرد؟ چرا ازدواج سنت پیامبر گشته و تکمیل کننده‌ی دین معرفی شده است؟

در بخشی از کتاب از فلسفه و اهداف ازدواج بیشتر بدانید می‌خوانیم:

کسانی که یکسره سرشان در عبادت و کتاب و اینگونه مسائل است و نمی‌خواهند ازدواج کنند، دقیقاً مثل کسانی هستند که یک عمر کتاب‌های آموزش شنا یا دیگر رشته‌های ورزشی را می‌خوانند اما هیچگاه وارد گود میدان نمی‌شوند که بفهمند آنچه که خوانده‌اند اصلاً به چه دردی می‌خورد و چگونه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، ازدواج میدان یک ورزشگاه است تا هر کس هر چه در چنته دارد به بیرون بریزد.

اگر همه آنچه که در کتاب‌های اخلاق و سیر و سلوک گفته شده نتواند انسان را آنقدر رشد دهد که یک زندگی را اداره کند پس چه فایده از این همه وقت و تلاش و خواندن و خواندن. کسی که عمری را به مطالعه و سیر و سلوک گذرانده، اگر آنقدر رشد نکرده که بتواند مسئولیت اداره یک زندگی را قبول کند، آیا در رشد او شک نمی‌کنید و تازه او چه دارد تا به دیگران ارائه کند وقتی خودش توان انس و مؤانست با دیگری را ندارد.

کلمات کلیدی: هدف و فلسفه ازدواج، ازدواج، زناشویی، پیش از ازدواج، دانستنی های ازدواج، آموزش های قبل از ازدواج، آموزش های بعد از ازدواج، دانستنی های ازدواج، شرایط ازدواج، انتخاب همسر، اخلاق در ازدواج، تشکیل خانواده، آشنایی قبل ازدواج، همسریابی، همسر گزینی، ازدواج موفق، زندگی مشترک، موانع ازدواج، ازدواج pdf، ازدواج در اسلام pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.