دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ساده مدی تی شن

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ساده مدی تی شن

کتاب آموزش ساده مدیتیشن به قلم افشین عباسپور ضمن معرفی ارکان اصلی و اساسی مدیتیشن، به معرفی انواع و نحوه‌ی صحیح انجام آن می‌پردازد.

مدیتیشن (Meditation) در فرهنگ لغت به معنی مراقبه، تفکر و پرهیزگاری است. تکنیک‌های مدیتیشن باعث می‌شوند که بدن، ذهن و احساسات بتوانند به سهولت به هماهنگی و تمرکز برسند. تکنیک‌هایی که باعث خالی شدن ذهن از محتویات زندگی گذشته و یا آرزوهای آینده و سموم جسمی است. چرا که ذهن شلوغ و سرگردان، هرگز نمی‌تواند در مسائل مختلف تمرکز لازم را برای ارتقا توانایی‌های خود، و اتحاد با دو بعد جسمانی و روحانی، ایجاد نماید. تمرینات مدیتیشن موجب آرامش، سلامتی و طول عمر انسان می‌گردند.

در بخشی از کتاب آموزش ساده مدیتیشن می‌خوانیم:

نفس‌های عمیق بکشید

اگر فردی تازه‌کار هستید و می‌خواهید ذهن‌ورزی کنید، با این اقدام وارد میدان شوید. تنفس یک عملکرد طبیعی است که مجبور نیستید آن را عمدا و آگاهانه فرا بگیرید. فقط کافیست توجه‌تان را به نحوه نفس کشیدن‌تان معطوف نمایید. این که وقتی هوا وارد پرده‌های بینی‌تان می‌شود یا از آن خارج می‌گردد، چه احساسی به شما دست می‌دهد. توجهی به ورود هوا به ریه‌هایتان نداشته باشید. وقتی احساس می‌کنید که تمرکز حواس‌تان به‌هم‌خورده و توجه‌تان به چیز دیگری معطوف شده، به آرامی تمرکزتان را روی نحوه نفس کشیدن‌تان برگردانید.

به دقت جسم‌تان را از نظر بگذرانید:

وقتی این تکنیک را به کار می‌بندید، حواس و توجه‌تان را روی حواس بدن‌تان متمرکز می‌کنید، مثل: درد، تنش، گرما یا آرامش در نقاط مختلف جسم‌تان. از نظر گذراندن بدن را با تمرینات تنفسی توأم نمایید و آرامش با گرمای نفس‌ها را در ذهن‌تان مجسم کنید که وارد اعضای مختلف بدن‌تان می‌شوند و بعد از آن خارج می‌گردند.

کلمات کلیدی: مدیتیشن، فواید مدیتیشن، مدیتیشن در خانه، آموزش مدیتیشن، روش مدیتیشن، مدیتیشن یعنی چه، آموزش مدیتیشن pdf، کتاب آموزش مدیتیشن، آموزش مدیتیشن به زبان ساده، آموزش مدیتیشن و مراقبه، Meditation، مدیتیشن چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.